Rohlik.cz počítá zákazníkům úsporu času, kilometrů nebo emisí při online nakupování

8. 11. 2019

Český online supermarket Rohlik.cz od 5. listopadu spustil test s názvem “Lepší život jednou provždy.” Přes něj se zákazníci dozvědí, kolik času, kilometrů nebo emisí ušetřili za poslední rok oproti nákupům v kamenných obchodech. Čísla test spočítá na základě nákupní historie a návyků. 

Největší český online supermarket funguje už pět let a nakoupilo už něm více než 350 tisíc zákazníků. „Už nyní víme, že pravidelní zákazníci díky nám ušetří několik dní ročně navíc, které pak mohou věnovat tomu, na čem jim opravdu záleží,” komentuje část dat Novák. „Rohlik.cz se zároveň výrazně podílí na snižování emisí ve městech. Naše kurýrní vozy jezdí na CNG a vezou najednou kolem 11 nákupů. Tím významně ulehčujeme městskému provozu,” dodává.

 

Vyšlo: 6. 11. 2019 na mam.cz

Autor:   redakce

Celý článek naleznete zde.